[Wikipl-l] RE: [Wikipl-l] RE: [Wikipl-l] Re: [Wikipl-l] Re: [Wikipl-l] slownik - zróbmy referendum zamiast się bez końca spierać.

wojpob wiki.pl w pobratyn.net
Czw, 23 Sty 2003, 07:56:02 UTC

|nowe) hasła

|Popieram Bena całkowicie (co prawda ostatni głos już oddałem
|ale ta propozycja jest tak dobra że musiałem sie odezwać)
|_______________________________________________

Rowniez zgadzam sie z ww. propozycja. Uwazam ta dyskusje jednak
za bezcelowa. W stadium jakim sie teraz znajduje polska wikipedia
nie dopuszcza innej mozliwosci - 'stuby' beda stanowic przez pewien
czas duza ilosc stron. Po nabraniu odpowiedniej dynamiki, problem
(jesli w ogole istnieje, bo moim zdaniem nie), rozwiaze sie sam.

Zgadzam sie rowniez z jednym z moich przedmowcow, w calej historii
WP tak naprawde znikoma ilosc kwestii zostala rozwiazana przez
glosowanie.
Taki jest charakter wiki, powiewajacy lekko anarchia, i w tym sukces
projektu.

pzdr,
WojPob