[Wikipl-l] RE: [Wikipl-l] Re: [Wikipl-l] Re: [Wikipl-l] slownik - zróbmy referendum zamiast się bez końca spierać.

Kierus Andrzej A.Kierus w Services.Fujitsu.com
Czw, 23 Sty 2003, 07:21:56 UTC

>Czy zgadzasz sie, aby na wikipedii pozostały (i powstawały nowe) hasła
>nietypowe (cokolwiek by to znaczyło) pod warunkiem, że nie będą lapidarne?

>To moja propozycja do referendum i głos ostatni w dyskusji.

>beno

Popieram Bena całkowicie (co prawda ostatni głos już oddałem ale ta
propozycja jest tak dobra że musiałem sie odezwać)