[Wikipl-l] Zrobmy wreszcie porzadek z haslem o NPOV.

youandme w poczta.fm youandme w poczta.fm
Śro, 8 Sty 2003, 21:41:25 UTC

On 8 Jan 2003 at 11:19, toganicz w bilbo.cbmm.lodz.pl wrote:

> IMHO przet umaczony tekst o NPOV z wiki-en jest przyd ugi i
> przegadany. St d moja propozycja,  eby to t umaczenie wsadzi  do
> jakiego  archiwum, a w ha le o NPOV da  obszerne streszczenie na bazie
> t umaczenia.
>
> Oto moja wst pna propozycja takiego streszczenia:
> [.....duzo tekstu.....]
> Tekst ten zamie ci em te  w dyskusji do has a Wikipedia:Neutralny
> punkt widzenia.
>
> Polimerek

Super! Mialem juz troche dosc tego tekstu, ale tlumaczac nauczylem sie sporo
(przynajmniej taka mam nadzieje ;-)

Dajmy czas wszystkim na zapoznanie sie z calym materialem,
pomyslenie, zobaczenie czy sie zgadzaja itd.
Moze umowmy sie, zeby nie przciagac, ze jak nie bedzie wielkiej
dyskusji to w poniedzialek 13 stycznia przenosimy tekst.

Pozdrawiam
Youandme

Rozrywkowe info w portalu INTERIA.PL >>> http://link.interia.pl/f16b8