[Wikipl-l] slownik - zrobmy referendum zamiast sie bez konca spierac

Krzysztof P. Jasiutowicz kpj w gower.pl
Śro, 29 Sty 2003, 17:54:17 UTC

On 29-01-2003, GEMMA wrote thusly :

> Kiedyś zrobilem hasło [[kaszlak]] i sam zaproponowałem jego usunięcie jak
> ktoś stworzył haslo o 126p.
>
> Podobnie czekam az ktos napisze haslo o Reytanie.
>
> Juz kiedys ustalilimy, że nazwy hasel mają małe znazenie dla szukajacych
> informacji - bo od tego jest wikipediowa wyszukiwarka. Nazwy hasel powinny
> byc czytelne dla wzgledów organizacyjnych.

> Chyba się kur... nigdy nie dowiem o co chodzi z nieszczesnym haslem. Znow
> cos nowego. Co teraz? Nazwa zla? Przeciez najblizsza desygnatowi. O co
> chodzi? Haslo jest o szlagu i dlatego wlasnie nazywa sie szlag. No chyba ze
> [...]

Wydawało mi się, że to ze mnie jest nerwus...

Czy naprawdę nie starasz się zrozumieć o co mi chodzi ? Czemu
wszelkie próby dyskusji uważasz za ataki na twoją osobę i twoją wizję
haseł (rodzaju informacji zamieszczanych w WP) ?

TEN AKAPIT JEST WAŻNY :
Jeśli uważasz, że głosy krytyki wobec _części_ twojej działalności w
ramach Polskiej Wikipedii spowodują twoje odsunięcie się lub zmniejszenie
zapału do WP, to nie ma dyskusji i niech to zostanie tak jak jest. Wracamy
do pisania Polskiej WP.

Ja zakładam że po obu stronach jest dobra wola i chęć osiągnięcia
kompromisu. Nie będę się czepiał jak przeniesiesz treść na
"Wyrażenia potoczne w języku polskim o źródłosłowie niemieckim".
Aha nie zapomnij dopisać coś więcej żeby wyszedł z tego soczysty artykuł.

A na temat Szlagu. Proponuję zrób sondę uliczną. Pierwsze 3 napotkane osoby
zapytaj : "Proszę w 3 zdaniach powiedzieć co to jest szlag?"

Pozdrowienia,
Kpjas.