[Wikipl-l] slownik - zrobmy referendum zamiast sie bez konca spierac

GEMMA studio w gemma.edu.pl
Śro, 29 Sty 2003, 11:47:03 UTC

> Haslo? eee... To znaczy: podaj haslo!
> Osoby, ktore nie podadza wlasciwego hasla nie sa wpuszczane na nasza
planete.
> Youandme

Mnie to nie smieszy. Az dziw ze nie jestem krytykowany za inne hasla.
Przeciez wiki to Who-Is-Who a ja podalem kilka notek biograficznych. O
haslach podrecznikowych z dtp juz pisalem a wiki to nie podrecznik. No i
dlaczego w wiki sa spisy miejscowosci? Przeciez nie jestesmy poczta. A o
slowniku kasylijskim informatycznym to strach wspomniec.

A bylo tak pieknie... pisalismy hasla, dzielilismy sie wiedza.

Beno