[Wikipl-l] slownik - zrobmy referendum zamiast sie bez konca spierac

Piotr Smyrak piotr.smyrak w eko.org.pl
Wto, 28 Sty 2003, 18:03:42 UTC

W liście otrzymanym Tue, 28 Jan 2003 12:07:16 +0100 od "GEMMA"
<studio w gemma.edu.pl> :

> To dobry objaw. Jakos nie wyobrazam sobie kogos "czytajacego"
> encyklopedie, nawet papierowa. Encyklopedie się "przeglada".
> Encyklopedia JEST nudna.

No wiesz co?! Twoja wyobraźnia nie uwzględnia mego istnienia!
Już kiedyś chciałem na tym forum zapytać, czy Wasze zainteresowanie
Wp jest pochodną przywiązania do encyklopedii en bloc. Ja nawet
kiedyś ksywę taką miałem. Gdyby nie Wp to pewnie wciąż wysyłałbym
poprawki błędów rzeczowych i złych linek do wiem.onet.pl.

To "przeglądanie" - jak mówisz - to de facto czytanie przecie. Wiki
rulez drodzy moi :-}

---
 Piotr Smyrak
 piotr.smyrak w eko.org.pl