[Wikipl-l] slownik - zrobmy referendum zamiast sie bez konca spierac

Kierus Andrzej A.Kierus w Services.Fujitsu.com
Wto, 28 Sty 2003, 08:16:23 UTC

> Dla mnie wynika z tego taki wniosek, że nie ma sensu angażować się w
> jakiekolwiek dyskusje na tej liście, bo i tak nic z nich
> nigdy nie wynika.

No może przesadziłeś że nic z tego nie wynika, poznaliśmy twoje poglądy i
chociaż jestem przeciwnikiem wprowadzania ograniczeń na wiki , to będe je
brał pod uwagę , co do kasowania starych dyskusji to faktycznie nie fer ,
tym bardziej że nowi wikipedyści mogą znowu trafić na problem który był już
dyskutowany.
Pozdrowienia Akir.