[Wikipl-l] Re: Wikipedia

GEMMA studio w gemma.edu.pl
Pon, 27 Sty 2003, 19:58:32 UTC

(dotyczy Uherce Mineralne)

> Przypadkiem trafiłem na stony wikipedii, ale jestem goracym
> zwolennikiem jej tworzenia. Jeżeli będę miał twoje przyzwolenie,
> mogę podzielić się posiadanymi przeze mnie informacjami o
> innnych miejscowościach regionu.
> Pozdrawiam.
> Wojciech Orłowski

Rany... jakie przyzwolenie?!!! Ja jestem takim samym wikipedystą jak Ty i
wszyscy pozostali, którzy zaglądnęli na PWES. Pisz co chcesz bez pytania
kogokolwiek. Ja tylko spytałem Ciebie jak to jest z tym hasłem, bo jestem
jednym z pierwszych (w Polsce) wikipedytów, a ostatnio nawet
"wikipedioholikiem" no i udzielam się w związku z tym trochę mocniej (stąd
ten list). Ale nie jest to żadne sysopowanie czy coś innego w podobie tylko
dokładnie taki sam status jak Twój. A takich jak ja jest jeszcze całkiem
spora grupa...

Cieszę się, że do nas dołączyłeś, czekamy na kolejne wpisy i ... obyś nie
zarywał tak nocy jak niektórzy tutaj, bo wiki to może być nałóg. :-)))

Beno