[Wikipl-l] kalendarium historii Śląska

Piotr Smyrak piotr.smyrak w eko.org.pl
Nie, 26 Sty 2003, 21:06:41 UTC

Witam,

Chciałem zasięgnąć zdania szanownych współwikipedystów na temat
reformy hasła [[Kalendarium histii Śląska]], które świeżo utworzyłem,
odrywając podstronę [[Śląsk/Kalendarium]].

W chwili obecnej jest ono jednem z dłuższych haseł. Sprawia to
kłopoty przy pracy nad nim - powolne ładowanie strony do edycji, jego
zapisywanie, a zmiany i rozszerzenia wprowadzam dość często - jak i
przy czytaniu. Oderwanie go od hasła-matki pozwola na podzielenie
jego samego na podhasła.

Pozostaje kwestia konwencji nazewnictwa podstron:

Kalendarium historii Śląska/Śląsk Piastów-990-1138
czy ...
Kalendarium historii Śląska/Śląsk Piastów (990-1138)
czy ...
Kalendarium historii Śląska/Śląsk Piastów od 990 do 1138

A może coś jeszcze innego? Sugestie? Czy jest tu przyjęta jakaś
reguła?

pozdrawiam,
---
 Piotr Smyrak