[Wikipl-l] Ujednoznacznienia i zwyczajowe

akir w gazeta.pl akir w gazeta.pl
Pon, 20 Sty 2003, 10:11:21 UTC

> Witajcie,
>
> Na dzi¶ mamy dwie w±tpliwo¶ci, którymi chciałem się z wami
podzielić.

> Mam trochę mieszane uczucia je¶li chodzi o polityczn± poprawno¶ć
> tworzenia stron ujednoznaczniaj±cych. Wydaje mi się, że na
angielskiej
> s± mniej twardzi w tym względzie..........

Przychylam się do poglądu że nie trzeba rozgraniczać haseł
encyklopedycznych i słownikowych , głównie z uwagi na użytkowników
którzy nie zawsze będą  w stanie zgadnąć czy interesuje ich wiedza
słownikowa czy encyklopedyczna, oni po prostu chcą znaleźć wszystko
co jest wiadome na temat jakiegoś  trudnego słowa,  jeśli wszystko
będzie w wikipedii to po prostu znajdą  i sami ocenią czy jest im
to przydatne czy nie.  Jeśli rozdzielimy te hasła,  to  trzeba
będzie przeszukać dwa zasoby.

Tym bardziej że nie do końca rozumiem pojęcie " innej konkretnej
wiedzy,, , czy  np .
http://pl.wikipedia.org/wiki/Herb  albo
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fotografia  To są pojęcia słownikowe ?
bo nie ma tam nic ponad wyjasnienie znaczenia słowa (nawet
etymologii) .

Pozdrowienia Akir

Najwięcej aktualnych ofert nieruchomości w polskim Internecie: http://www.gazeta.pl/dom/ Odwiedź nasze strony! Zamieść ogłoszenie za darmo!