[Wikipl-l] fotografia

GEMMA studio w gemma.edu.pl
Śro, 8 Sty 2003, 15:03:16 UTC

> Jak najbardziej to jest najlepsze miejsce dla "DTP", "Fotografii", itp
> Umieszczanie kolejnych linkow na stronie glownej zaburzy
> tylko przejrzystosc struktury.

Z tym, ze nie chodzi tylko o technologie. Np. zbiory linkow w haslach z
literatury wymagaja podobnego potraktowania - wybrania jednego hasla i
wrzucenia tam wszystkich list - ew. strony ujednoznaczniajacej z linkowniami
do literatury obcej, polskiej, dzieciecej etc.

Ja bym jednak proponowal dorzucenie do strony glownej sekcji "hasla z
najwieksza iloscia linkow do innych hasel" czy cus w podobie.

Beno