[Wikipl-l] Tutaj wpisz tekst artykułu

Piotr Smyrak piotr.smyrak w eko.org.pl
Śro, 8 Sty 2003, 14:18:31 UTC

> W trakcie pracy nad tlumaczeniem nowych stringow a propos TeXa
> zamieniłem
>
> "newarticletext" => "Tutaj wpisz tekst artykulu",
>
> na
>
> "newarticletext" => "Nie ma jeszcze artykulu o tym tytule. W tym polu
> mozna wpisac pierwszy jego fragment. Jesli nie to bylo Twoim
> zamiarem, wcisnij po prostu Wstecz.",

A ja bym chętnie powitał Javascript, który w momencie kliknięcia w polu
edycyjnym czyści je z owego domyślnego tekstu. Pracuję w XWindow i
często mam już treść hasła w schowku, a odruchowe (czy też dokonane
przez nieświadomą przeglądarkę) zaznaczenie domyślnego tekstu powoduje
nadpisanie przygotowanego materiału w tymże.

Byłoby mniej uciążliwej roboty, przy edycji nowych haseł. Ostatnio dużo
wpisywałem w kalendaria i trochę mnie to poddenerowało.

Takie JSy często można spotkać na różnych witrynach:

onfocus="if(this.value=='TU_DOMYŚLNY_TEKST') { this.value=''; }"
onblur="if(this.value=='') { this.value='TU_DOMYŚLNY_TEKST'; }"

pozdrowienia,
---
 Piotr Smyrak
 piotr.smyrak w eko.org.pl