[Wikipl-l] Re: [Wikipl-l] Tutaj wpisz tekst artykułu

toganicz w bilbo.cbmm.lodz.pl toganicz w bilbo.cbmm.lodz.pl
Wto, 7 Sty 2003, 07:53:48 UTC

> W trakcie pracy nad tlumaczeniem nowych stringow a propos TeXa
> zamieniłem
>
> "newarticletext" => "Tutaj wpisz tekst artykulu",
>
> na
>
> "newarticletext" => "Nie ma jeszcze artykulu o tym tytule. W tym polu
> mozna wpisac  pierwszy jego fragment. Jesli nie to bylo Twoim zamiarem,
> wcisnij po prostu Wstecz.",
>
> Mam nadzieje, ze to troche ograniczy ilosc wandalizmow. Dotychczasowa
> wersja uzywala trybu rozkazujacego i u co poniektorych mogla wzbudzac 1)
> agresje -  rezultatem byla nowoutworzona strona zawierajaca tekst "Tutaj
> [...]

IMHO zbyt długi tekst jest kiepskim pomysłem, bo za dużo czasu będzie
zajmowało jego kasowanie i może on zniechęcać początkujących do tworzenia
haseł. Ogólna idea aby go zmienić jest jednak słuszna.
Ja bym streścił ten tekst do takiej formy:
"Tutaj można wpisywać tekst artykułu. Jeśli wszedłeś tu przez przypadek,
wciśnij Wstecz".

Polimerek.