[Wikipl-l] Bakszysz

GEMMA studio w gemma.edu.pl
Pią, 3 Sty 2003, 23:34:45 UTC

przywraca poprzedni  wersj  (tak aby nie by o wandalizmu w historii zmian)?

> Nie bardzo rozumiem o co chodzi... O te dwie literki "kk"?
> Toż to po prostu krasnoludki!
> Wystarczy owe "kk" wykasowac i sprawa zalatwiona.
> Polecam jeszcze raz
> http://meta.wikipedia.org/wiki/Niepo%C5%BC%C4%85dane_zachowania

Heh... Dobrze, że nie chochlik, bobys nic nie poradzil :-)))

Ale czy admin nie ma sposobu na cofniecie zmiany? Ty nie przywrociles
poprzedniej wersji tylko jeszcze raz ja stworzyles. Chodzi o unikanie takich
zmian w historii hasla.

Beno